Eskolan bat egiten duten hezkuntza-eragile guztien partaidetzaren eta akordioen gainean eraikitzen da eskola inklusiboa, eta ikasleen ikaskuntza-prozesua ikastetxean sartzearen ondorioa dela hartzen da kontuan. Bestalde, ikasleek eskolako ibilbidean topatuko dituzten oztopoak gainditzea helburu duen hezkuntza-dimentsioa du abiapuntu. Izan ere, eskola inklusiboarekin, guztiek beren burua dagokien hezkuntza-erkidegoaren kidetzat har dezaten eta gainerakoek ere halakotzat aintzat ez ditzaten lortu nahi da. Horretan ez du zerikusirik beren gizarte-inguruneak, jatorrizko kulturak, ideologiak, sexuak eta etniak, edota ezintasun fisikoaren, intelektualaren eta sentsorialaren ondoriozko edo intelektualki supergaitua izatearen ondoriozko egoera pertsonalak.
Ines Gallastegi
jueves, 28 de diciembre de 2006
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario